Obchodní podmínky

Milí návštěvníci webových stránek www.yogadeny.cz,

právě jste se ocitli na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami pro prodej mých

on-line kurzů a nabídku vzdělávacích akcí. Na webových stránkách

www.yogadeny.cz (dále jen "web" nebo "webové rozhraní") jste si nejspíš už přečetli

podrobnosti o vámi vybraném produktu nebo vzdělávací akci. Tyto Všeobecné obchodní

podmínky (zkráceně jen "VOP") obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před

tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Před vlastní

objednávkou totiž zaškrtáváte i políčko "souhlasím s obchodními podmínkami". Pokud si

VOP přečtete, bude váš souhlas opravdu souhlasem.

KDY SE VOP POUŽIJÍ A JAKÝ MAJÍ VZTAH

K UZAVŘENÉ SMLOUVĚ?

VOP se použijí pro prodej digitálních produktů a on-line kurzů (obojí dohromady bude

v dalším textu zkráceně označováno i jen jako "produkty") a objednávku workshopů,

seminářů, kurzů, vzdělávacích pobytů (dále jen "vzdělávací akce") přes webové rozhraní.

VOP současně stanoví i bližší podmínky pro realizaci vzdělávacích akcí.

Samotný nákup produktů a objednávání vzdělávacích akcí a proces uzavření smlouvy je

popsaný níže. VOP jsou dokumentem, který tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené

mezi námi. Pokud by ve Smlouvě byla ujednání, která se liší od textu VOP, mají ujednání

ve Smlouvě přednost.

Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi mnou jako

Prodávajícím a vámi jako Kupujícím. Poskytování vzdělávacích akcí probíhá na základě

Smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi mnou jako Poskytovatelem a vámi jako

Klientem (jako příjemcem služby). Pokud je ve VOP užíván pouze pojem "Smlouva",

rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o poskytování služeb. Smlouva je

uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím

osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na

webovém rozhraní) a jejím přijetím z mé strany a těmito VOP.

Obsah VOP:

Základní údaje o mně

Důležité pojmy, aby bylo zřejmé, o čem se zde píše

Jak na objednávku a uzavření Smlouvy

Jak je to s cenou produktů a vzdělávacích akcí jak se platí?

Jakým způsobem vám budou produkty a vzdělávací akce dodány?

Jak je to s funkčností digitálního obsahu a jeho součinností s hardwarem a softwarem a

jak s autorskými právy?

Odstoupení od Smlouvy

Záruka, práva z vadného plnění a reklamační řád

Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

Závěrem

1. ZÁKLADNÍ ÚDAJE O MNĚ

Denisa Lencová

IČ: 00776408

Sídlo: Husova 799, 38601 Strakonice

E-mail: yogadeny@seznam.cz

Jsem zapsána v živnostenském rejstříku

Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsem vám

k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.

V dalším textu vystupuji už jen jako "Prodávající".

2. DŮLEŽITÉ POJMY, ABY BYLO ZŘEJMÉ, O ČEM SE

ZDE PÍŠE

KDO JE KUPUJÍCÍ?

Kupujícím je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní, se mnou uzavře Kupní smlouvu,

kterou koupí některý z nabízených produktů. Při koupi digitálních produktů a on-line kurzů

se jedná o poskytnutí tzv. digitálního obsahu (je to pojem používaný přímo občanským

zákoníkem). Jako Kupujícího v dalším textu označuji i klienta, který přes webové rozhraní

objedná vzdělávací akci a uzavře se mnou Smlouvu o poskytování služeb.

I když předpokládám, že typickým Kupujícím, který si koupí produkty nebo objedná

vzdělávací akci, bude spotřebitel, může být Kupujícím samozřejmě i podnikatel

(podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová

společnost).

KDO JE SPOTŘEBITELEM?

Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své

podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická

osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít za to, že Smlouvu uzavíráte jako

podnikatel, a ne jako spotřebitel.

CO JE SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA?

Je to Smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha

případech výhodnější postavení než ostatní kupující. Pokud se některé právo týká pouze

Spotřebitele, je to ve VOP výslovně uvedeno (tj. místo "Kupující" je uvedeno "Spotřebitel").

CO JE SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM?

Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE

NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření

využíváme webové rozhraní. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku

(zejména náklady na internetové připojení a případné telefonní hovory) si jako Kupující

hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp.

poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte

s použitím prostředků komunikace na dálku.

JAKÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY SE SMLUVNÍ VZTAH MEZI NÁMI ŘÍDÍ?

Jsou to platné právní předpisy, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též

jen "NOZ") a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o

ochraně spotřebitele.

Zdravotní upozornění a vyloučení odpovědnosti

Každý uživatel užívá předmět koupě na vlastní riziko.

Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé majetkové či nemajetkové újmy vzniklé v souvislosti s užíváním předmětu koupě, včetně jeho užívání v rozporu s pravidly, pokyny či upozorněními obsaženými v těchto obchodních podmínkách, obsažených ve videích nebo uveřejněných na webových stránkách www.barboramatyasova.cz

Uzavřením kupní smlouvy objednatel přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou objednatele, resp. uživatele a poskytovatel za ně nenese žádnou odpovědnost.

3. JAK NA OBJEDNÁVKU A UZAVŘENÍ SMLOUVY?

Jako Kupující objednáváte produkty i vzdělávací akce přes webové rozhraní, tj. skrze

objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním tam umístěného

objednávkového formuláře.

POPIS PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ: Na webovém rozhraní naleznete podrobný

popis nabízených produktů, služeb, on-line kurzů a vzdělávacích akcí, jejich obsah,

informace o tom, pro koho jsou určeny a jaký přínos od nich můžete očekávat. Na

webovém rozhraní naleznete i reference klientů, kteří produkty pořídili před vámi.

Prezentace produktů uvedená na webovém rozhraní je informativního charakteru. Jako

Prodávající nejsem povinna uzavřít Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se

nepoužije

OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ (s termínem konání již uvedeným na

webovém rozhraní): Pro objednání přes webové rozhraní slouží objednávkový/rezervační

formulář, kde jako Klient vyplníte své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu, e-mail, při

objednávce na firmu i údaje o firmě, IČ, DIČ), informace o objednávaném produktu

(vložením objednávaného produktu do "košíku" webového rozhraní), v případě objednávky

vzdělávací akce vyberete konkrétní akci, pokud již není přímo ve formuláři uvedena a

vyberete způsob úhrady. Pokud je potřeba uvést i další informace při prodeji v rámci EU

nebo mimo EU, bude to na objednávkové stránce napsáno.

Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do

objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti.

Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou.

O přijetí objednávky učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webovém

rozhraní vás budu informovat e-mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, součástí

(přílohou) je i faktura na produkt. Doručením tohoto potvrzení o přijetí objednávky na vaši

elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena. U vzdělávacích akcí

je Smlouva uzavřena až v okamžiku, kdy je jak potvrzena objednávka, tak i zaplacen

rezervační poplatek ve výši uvedené v popisu dané vzdělávací akce na webovém

rozhraní, není-li výslovně uvedeno jinak.

Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou možné jen na

základě dohody mezi námi. Do doby uzavření Smlouvy můžete svoji objednávku zrušit e-

mailem poslaným na moji elektronickou adresu uvedenou v části "Základní údaje o mně"

v čl. I. těchto VOP.

V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a

nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána

a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

Objednávat produkty a vzdělávací akce přes webové rozhraní je možné 24 hodin denně, 7

dní v týdnu. Upozorňuji však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v

důsledku nutné údržby webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídám, jako jsou

výpadky připojení k internetové síti apod.

4. JAK JE TO S CENOU A JAK SE PLATÍ?

CENA PRODUKTŮ a VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ: Na webovém rozhraní je uvedena i cena.

Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Náklady na dopravu

ani jiné náklady spojené s dodáním produktů, on-line kurzů a vzdělávacích akcí

nejsou, cena uvedená v souhrnu objednávky je tedy cenou konečnou. U vzdělávacích akcí

je na webovém rozhraní uvedeno, co cena zahrnuje (např. zda je součástí i občerstvení).

Sjednanou cenou je cena uvedená u produktu nebo vzdělávací akce v okamžiku odeslání

vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní

(tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě

v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu

produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky.

V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem

oprávněna od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku vám v tom případě vrátit. Dojde-li ke

změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí

cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné

dohodě.

Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkt dodat až po úplném

zaplacení sjednané ceny.

ZPŮSOB PLATBY: Sjednanou cenu je možné uhradit následujícím způsobem:

- Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na můj bankovní účet: pokyny k platbě,

v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím,

nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a

produkt co nejdříve dodán.

Platba kartou přes platební bránu

Zrychlený bankovní převod, QR Kód

SPLATNOST CENY: Datum splatnosti u bezhotovostního bankovního převodu je uvedené

na faktuře. U vzdělávacích akcí musí být celá cena uhrazena nejpozději 5 dní před

konáním vzdělávací akce, není-li výslovně dohodnuto mezi námi jinak. U Platby kartou

přes platební bránu nebo Zrychleným bankovním převodem dochází k platbě v okamžiku

propojení příslušných rozhraní. V případě problému s těmito zrychlenými způsoby platby

(výpadky, za které nezodpovídám) vám bude nabídnuta alternativní varianta

Bezhotovostně bankovním převodem.

Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet.

5. JAK JE TO S CENOU U INDIVIDUÁLNÍHO PRODUKTU?

Vzhledem k tomu, že zboží nabízené na webovém rozhraní prodávajícího je zpravidla vyráběno individuálně pro každého kupujícího a není skladové, požaduje prodávající platbu za zboží a případné náklady spojené s balením a dodáním zboží dle kupní smlouvy (dále jen "kupní cena") ještě před vyrobením a odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 OZ se nepoužije.

Cenu zboží a případné náklady spojené s balením a dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

převodem na účet prodávajícího č. 300409959/0300 vedený u ČSOB, a.s., IBAN CZ54 0300 0000 0003 0040 9959, SWIFT CEKOCZ pod variabilním symbolem, kterým je číslo objednávky;

bezhotovostně prostřednictvím napojených platebních systémů – platební brána ČSOB.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.

V případě, že je některá položka objednávky nedostupná, prodávající informuje kupujícího o této skutečnosti do dvou pracovních dnů pomocí elektronické adresy kupujícího či telefonicky. Kupující se následně může rozhodnout, zda chce nahradit položku objednávky jinou položkou, nebo zda chce vrátit finanční prostředky uhrazené za položku objednávky prodávajícímu. V případě, že se kupující rozhodne pro vrácení finančních prostředků za uhrazenou položku objednávky, prodávající mu pošle finanční prostředky zpět na účet, ze kterého byly připsány, a to do 5 pracovních dnů ode dne písemné výzvy kupujícího.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem

daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího po vyzvednutí/doručení objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávajícím stornována.

6. JAKÝM ZPŮSOBEM VÁM BUDOU PRODUKTY A

VZDĚLÁVACÍ AKCE DODÁNY?

Dodací podmínky produktů:

ZPŮSOB DODÁNÍ. Při koupi produktu bude obsah dodán po zaplacení kupní

ceny, na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi on-line kurzu vám po uhrazení ceny bude vytvořen

uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na elektronickou adresu

uvedenou v objednávce zaslány přístupové údaje k vašemu uživatelskému účtu

(podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). V případě, že je pro všechny

přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje v předem

ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude digitální obsah (on-

line kurz) dodán zpřístupněním členské sekce. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu

efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu

uvedeného na "nástěnce" členské sekce on-line kurzu.

DODACÍ LHŮTA. Produkt a on-line kurz bude dodán do 3 pracovních dnů poté,

kdy bude platba připsána na můj bankovní účet.

NÁKLADY NA DOPRAVU. U digitálních produktů nevznikají, a tedy ani nejsou účtovány

žádné náklady na dopravu či dodání.

• Dodací a storno podmínky vzdělávacích akcí:

ZPŮSOB DODÁNÍ: Vzdělávací akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce

na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Kupující má právo absolvovat

vzdělávací akci za podmínky řádné úhrady celé ceny za vzdělávací akci. Prodávající je

oprávněn změnit jednostranně podmínky vzdělávací akce např. osobu vyučujícího lektora,

čas jednotlivých lekcí, místo konání v rámci stejné obce/města, přičemž je povinen o tom

Kupujícího vyrozumět. Závazky mezi Kupujícím a Prodávajícím tím nejsou dotčeny.

Prodávající odpovídá za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel kurzu. Vzdělávací

akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců

stanovený Prodávajícím. Vyhrazuji si právo zrušení vzdělávací akce při nižším počtu

přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky budu

včas informovat.

MOŽNOST ÚČASTI NÁHRADNÍKA: Na vzdělávací akci je možné na místo Kupujícího

vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Kupující zúčastnit, a to

pouze po předchozí dohodě se mnou a v případě, že je to vzhledem k obsahu vzdělávací

akce přípustné a možné.

VZDĚLÁVACÍ MATERIÁLY A INFORMACE: Veškeré informace a jakékoliv písemné

podklady, materiály, skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje

osobního charakteru a další metody předávané lektorem vedoucím akci jsou určeny pouze

pro účely konkrétní vzdělávací akce a osobní potřebu jednotlivých Kupujících. Není

dovoleno je bez mého vědomí a písemného souhlasu jakkoliv sdělovat a předávat dál

třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu,

používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat.

ODPOVĚDNOST V PRŮBĚHU VZDĚLÁVACÍ AKCE: Kupující je v celém průběhu

vzdělávací akce za sebe, svá rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela

odpovědný. Každý účastník vč. lektora vedoucího akci je odpovědný za případné škody

způsobené sobě nebo dalším Kupujícím svým neuváženým či jiným chováním či za škody

jím způsobené na majetku a zařízení prostor, jež užívá v průběhu konání vzdělávací akce.

MOŽNOST VYLOUČIT KUPUJÍCÍHO Z ÚČASTI: Kupující jsou povinni při účasti na

vzdělávací akci nenarušovat její průběh. Prodávající nebo lektor vedoucí vzdělávací akci

je oprávněn Kupujícího vyloučit z účasti v případě, že Kupující nerespektoval tyto VOP a

v důsledku toho jakkoliv poškodil obsah vzdělávací akce, ostatní Kupující či lektora anebo

v případě, že bude průběh akce narušovat nevhodným chováním (tj. chováním proti

pravidlům slušného soužití lidí např. opakované vyrušování, účast pod vlivem alkoholu či

jiných návykových látek, urážky lektorů či ostatních účastníků akce). V případě vyloučení

Kupujícího ze vzdělávací akce nemá Kupující nárok na vrácení již zaplaceného

kurzovného, a to ani jeho části.

STORNO PODMÍNKY: V případě, že by vzdělávací akce byla zrušena z důvodů na mé

straně a vy jako Kupující jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude

rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně

nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle vašeho výběru či na jiném řešení.

Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata.

Jako Kupující jste oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit. V případě že jste již

uhradili cenu a zrušíte účast nejpozději 5 pracovních dní před zahájením vzdělávací akce,

bude vrácena celá zaplacená cena, v případě zrušení účasti v době kratší, je cena

nevratná.

7. JAK JE TO S FUNKČNOSTÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A

JEHO SOUČINNOSTÍ S HARDWAREM A SOFTWAREM A

AUTORSKÝMI PRÁVY?

Digitální obsah zasílám pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu,

případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah

vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení

umožňující otevřít a pracovat s elektronickými dokumenty. Pro stažení produktu z webové

stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu. Neodpovídám za

nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového

připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat

nebo výpadků serveru.

Produkty jsou vytvořeny s využitím mých znalostí a zkušeností a roků praxe. Jedná se o

návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete

věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemohu odpovídat za to, jakých

konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete. Produkty nenahrazují osobní

konzultaci. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého

předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším

osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale

může jít i o trestný čin.

UŽIVATELSKÝ ÚČET. Po zakoupení on-line kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové

údaje k přihlášení do vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích

podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a

neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Kupující se rovněž zavazujete udržovat vaše

údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení

vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsem oprávněna vám

uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností

týkajících se ochrany autorských práv.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

DIGITÁLNÍ PRODUKTY A ON-LINE KURZY: Podle § 1829 odst. 1 NOZ máte jako

Spotřebitel právo od uzavřené Kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní

ode dne uzavření Smlouvy. Dle § 1837 písm. l) lze tuto možnost u digitálních produktů a

on-line kurzů (digitálního obsahu) vyloučit.

V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 7 dnů po její splatnosti,

Smlouva se ruší. V případě, že jsem od vás obdržela před tím částečnou platbu na kupní

cenu, vrátím vám ji do týdne od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně

dohodnuto jinak.

Jak vy jako Kupující, tak já jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy

v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.

Je-li vám společně s produktem nebo vzdělávací akcí poskytnut dárek, je darovací

smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od

Smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste

povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit.

Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě sjednané ceny

produktu nebo vzdělávací akce, není-li na webovém rozhraní uvedeno jinak.

9. ZÁRUKA, PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ

ŘÁD

Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy, zejména

ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 NOZ.

Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 NOZ.

Jako Prodávající vám odpovídám za to, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li

Spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že

produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li Spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady

nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí produktu. Nejste-li

spotřebitelem, odpovídám vám pouze za vady, které má produkt při převzetí.

V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady

anebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo

od Smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady na dosud nepoužitém produktu

můžete požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny anebo, není-li to

neúměrné, požadovat výměnu produktu za nový. V případě, že neodstoupíte od Smlouvy

anebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad anebo opravu produktu,

můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych

nebyla schopna vám nový nebo po opravě funkční produkt bez vad dodat, stejně tak i

v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době anebo že by vám zjednání

nápravy působilo značné obtíže. U digitálních produktů a on-line kurzů vzhledem

k charakteru produktu jako vady mohou přicházet v úvahu především nedostupnost

obsahu (nefunkční přístupové údaje) či chybějící část obsahu.

Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že

produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za

vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním produktu.

Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O reklamaci mě

můžete předem informovat i e-mailem. Pokud vám digitální produkt nebo on-line kurz

(resp. i přístupové údaje) nebyl dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky

"hromadná pošta" nebo spam. Pokud ani tam produkt nenaleznete, uplatněte reklamaci

dle tohoto odstavce. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi,

popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného

odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a

vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení.

10. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ

SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě

prosím na elektronické adrese yogadeny@seznam.cz

Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný

živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí

Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad

pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

Pokud mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má

Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle

zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré

podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní

inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line,

Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

11. ZÁVĚREM

Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a

Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.

Vezměte, prosím, na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro

Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání

objednávky. Tato verze obchodních podmínek je v textové podobě ve formátu pdf i

přílohou e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky.

Tyto VOP jsou účinné od 1.9.2024